ETT LJUS TILL ALLA SOM HAR DET TUNGT OCH ÄVEN TILL MINNE AV ANDRA

Detta Ljus tillägnar jag alla som har förlorat en anhörig eller en nära vän eller varit nära att mista en anhörig eller nära vän
Minnes Ljus
Själv miste jag min far för lite drygt ett år sedan
Och sedan tänker jag på den tragedi som under dom senaste veckorna utspelats med Engla 10 år som hittats men tråkigt nog inte i livet.


Dödens väg

Denna väg har ingen valt
Det är en väg som ingen vill gå
Men denna väg är en väg vi alla vandrar
utan att tänka på det så vandrar vi varje dag mot
VÅRAN EGEN DÖD
©Copyright Michael Carlsson 20080413


Kommentarer:
Postat av: bolle

fint skrivet.. jag lider med mamman och pappan som har förlorat sin dotter..jag sj förlorade min lillebror för 21 år sedan.. sorligt så jag lider värklingen när jag läser om barn som dör...

2008-04-14 @ 00:37:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits