London

Ja då har ännu ett terrordåd skakat jorden denna gång är det Storbrittanien och speciellt London som drabbats och först gången jag hörde något om det som inträffar var runt 1200, själv upplever jag inte själva rapporteringen jobbig utan jag tycker mest synd om dom som drabbats och jag kan förstå Blairs oro över det som inträffat det är som många skulle säga ett dåd mot jordens befolkning och jag håller med dom i och med att jag själv är en av dom som bor på denna planet så känner jag med Londonborna då dom har världens mest avancerade underjordssystem för transport.

Det jag inte förstår är dom som utför dessa dåd dom kan ju inte ha mycket till hjärnceller då dom tar livet av ett antal personer, dom kan inte under några omständigheter räkna på hur många som kommer att dödas eller skadas.


PEACE FOR THE WORLD 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits